1 februarie 2009

I can ride my bike with no handlebars


"Pentru ca pot".De cate ori nu am auzit aceasta expresie?De destule ori incat sa ma enerveze,dar azi am stat si am "gandit-o" putin.Astazi este ziua in care am realizat ca pot.Ce pot?Aici vine partea interesanta.Pot face orice.Te indoiesti?Hai sa iti arat.
Pot sa ma misc,pot sa cant,pot sa zbor,pot sa visez,pot sa gatesc lasagna,pot sa bombardez o jungla,pot sa conduc o masina,pot sa conduc o natiune,pot sa gresesc,pot sa numar,pot sa privesc o eclipsa,pot sa plang,pot sa ma leg la sireturi,pot sa ma revolt,pot sa plec,pot sa suport,pot sa manipulez,pot sa dezamagesc,pot sa clipesc,pot sa vindec oameni,pot sa scriu,pot sa omor specii,pot sa ma opresc.Pot face orice pentru zic ca pot.Ai vreo dovada ca nu este asa?Lipsa ta de dovezi e punctul meu de plecare si nu am un punct de sosire pentru ca sunt de neoprit.
Mi-am constientizat puterea.Acum pot sa aleg ce sa fac.Nu aleg altii pentru mine,eu aleg pentru altii,eu aleg pentru tine.Orice decizie pe care o iei,o gandesti asa pentru ca eu vreau asta.Orice lucru pe care il faci,iese asa pentru ca eu il las sa fie asa.Ai voie sa inchizi ochii si sa ma asculti.Ai voie sa-ti vezi de viata ta,crezandu-te stapan pe ea,dar nu uita,ca defapt,e vorba de mine.Totul se invarte in jurul meu.Ai voie sa fii liber,cat timp faci exact ceea ce zic eu.Ai voie sa te revolti,dar nu uita pana la urma cine esti.Tu esti eu si eu iti ordon sa suporti.Sa te trezesti in fiecare zi in acelasi pat,sa iesi cu zambetul pe fata si sa te supui.Pentru ca eu pot.Pentru ca tu esti eu.


"I can lead a nation with a microphone"


Un comentariu:

  1. Pot să privesc răsăritul alături de Adam, pot să devin ce vreau, pot să schimb lumea, pot să scriu ce vreau, pot să-mi schimb religia, pot să fiu eu.

    RăspundețiȘtergere